Vkladám tovar do košíka ... vyčkajte

Chcem vrátiť tovar v 14-dňovej lehote


Ako postupovať, keď zakúpený tovar pre vás nie je to pravé a chcete ho vrátiť v zákonnej 14-dňovej lehote? Tu je v skratke návod na vrátenie tovaru.

1.) V prípade, že ste spotrebiteľ, máte podľa Občianskeho zákonníka právo zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu, a to do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru. Nárok máte aj v prípade, že objednávku urobíte cez internet s osobným odberom na niektorej z našich kamenných predajní.

2.) Odporúčaným spôsobom odstúpenia od kúpnej zmluvy je písomné odstúpenie, ktorého predvyplnený formulár je možné stiahnuť na adrese:

https://www.shoptime.sk/dokumenty/vratenie_tovaru.pdf

Tento formulár je možné zaslať spoločne s tovarom, a to na adresu:

ZH Verron, s.r.o.
Post Box č. 26
023 22 Klokočov při Čadci
(upozornenie: na túto adresu je možné posielať zásielky iba cez Slovenskú poštu)

ostatnými prepravcami tovar posielajte na adresu:

ZH Verron, s.r.o.
Hlavní 599
739 11 Frýdlant nad Ostravicí, Česká republika.

Formulár je možné zaslať aj vopred na emailovú adresu otázky(zavináč)shoptime.sk a tovar zaslať samostatne.

Môžete však použiť akýkoľvek "neformálny" dokument, ktorý by mal obsahovať vždy meno a priezvisko, číslo Objednávky a dátum odoslania Objednávky (dátum nákupu) a číslo bankového účtu na vrátenie peňazí.

3.) Vrátený tovar prosíme dobre zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Nelepte prosím žiadne štítky napr. adresné štítky priamo na originálnuy obal výrobku, aby nedošlo k poškodeniu originálneho obalu.

4.) Prosíme, uveďte tovar pokiaľ možno do pôvodného stavu, predídete tím možnému zníženiu vrátenej čiastky o náklady vynaložené na uvedenie tovaru do pôvodného stavu.

5.) Tovar neposielajte na dobierku, v takom nebýva tovar na našej prevádzke prevzatý. Platobný spôsob (číslo účtu a pod) sa uvádza do priloženého dokumentu viď bod 2.

6.) Najneskôr do 14 dní od dní od odstúpenia od zmluvy, nie však skôr ako dôjde k doručeniu vráteného tovaru späť na našu prevádzkareň (prípadne než preukážete, že vrátený tovar nám už bol odoslaný) vám potom vrátime peniaze. Náklady na vrátenie tovaru sú na strane kupujúceho.

Tovar prišiel poškodený

1.) Pri preberaní zásielky vždy starostlivo skontrolujte stav obalu. Ak zásielka vykazuje akékoľvek známky poškodenia či otvorenia, zásielku nepreberajte a bude vrátená späť.

2.) Ak zásielka pri prevzatí nevykazovala známky poškodenia, napriek tomu ihneď starostlivo skontrolujte obsah zásielky a maximálne do dvoch dní nám telefonicky (+420 558 650 417) alebo emailom (reklamacie(zavináč)shoptime.cz) nahláste prípadné poškodenie alebo rozdiel medzi faktúrou a dodaným tovarom. My sami potom zaháčime s prepravcom reklamačné konanie o poškodení pri doprave.

Obsah zásielky nesúhlasí s objednávkou

1.) Po rozbalení zásielky prosím ihneď prekontrolujte obsah zásielky. Len nájdete rozdiel medzi faktúrou a dodaným tovarom alebo obsah zásielky nesúhlasí s vami objednaným tovarom, kontaktujte nás prosím telefonicky (+420 558 650 417) alebo emailom (reklamacie(zavináč)shoptime.cz) a nahláste nepresnosti v zásielke. Ihneď sa budeme snažiť danú nerovnosť prešetriť.

Reklamácia na závady počas dvojročnej záručnej doby

1.) Stiahnite a vytlačte si prosím Reklamačný protokol, ktorý je možné stiahnuť na adrese:

https://www.shoptime.cz/dokumenty/reklamacny_protokol.pdf

2.) Chybný tovar zašlite spolu s kópiou faktúry a vyplneným reklamačným protokolom na adresu:

ZH Verron, s.r.o.
Post Box č. 26
023 22 Klokočov při Čadci
(upozornenie: na túto adresu je možné posielať zásielky iba cez Slovenskú poštu)

ostatnými prepravcami tovar posielajte na adresu:

ZH Verron, s.r.o.
Hlavní 599
739 11 Frýdlant nad Ostravicí

Tovar je možné doručiť aj osobne na našu prevádzkareň vo Frýdlante nad Ostravicí.

3.) Doručením chybného tovaru je zaháhané reklamačné konanie, ktorého maximálne trvanie je 30 dní.

4.) Po kladnom posúdení reklamácie, Vám bude do 30 dní tovar vymenený, prípadne Vám na základe telefonického dohovoru budú na bankový účet či poštovou poukážkou vrátené peniaze. Opravený či vymenený tovar Vám bude na naše náklady zaslaný späť do 30 dní odo dňa začatia reklamačného konania (dňa, kedy reklamovaný tovar od Vás obdržíme). Reklamačné konanie končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu.