Vkladám tovar do košíka ... vyčkajte

1. Úvodné ustanovenia

1.) Tieto obchodné podmienky (ďalej len Obchodné podmienky) sú platné pre slovenskú jazykovú verziu on-line systému prevádzkovanom na internete na doméne (URL) www.shoptime.sk, ktorý umožňuje uzatvárať Kúpne zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim prostredníctvom prostriedkov komunikácie na diaľku - ďalej len Internetový obchod

2.) Obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy uzavretej medzi Predávajúcim a Kupujúcim, pričom upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán z Kúpnej zmluvy.

3.) Predávajúci je prevádzkovateľ internetového obchodu spoločnosť ZH Verron, s.r.o so sídlom Výškovická 3085/2, 700 30 Ostrava - Zábřeh IČO: 28631234 zapísaná v obchodnom registri Krajského súdu OSTRAVA, Česká republika, značka C35677, IČ DPH CZ28631234

4.) Kontaktné údaje Predávajúceho sú:
ZH Verron, s.r.o , Hlavní 599, 739 11 Frýdlant nad Ostravicí, Česká republika
Telefón: +420 558 650 417 , email: dotazy(zavináč)shoptime.sk

5.) Občiansky zákonník občiansky zákonník, v platnom znení

6.) Kupujúci je fyzická osoba (človek) alebo právnická osoba (spoločnosť), ktorá uzavrela Kúpnu zmluvu.

7.) Kupujúci - spotrebiteľ je fyzická osoba (človek), ktorá nekoná pri uzatváraní Kúpnej zmluvy v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci samostatného výkonu svojho povolania.

8.) Kúpnou zmluvou sa rozumie zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ktorej predmetom je kúpa tovaru ponúkaného predávajúcim na Internetovom obchode predávajúceho (ďalej len Tovar).

>

9.) Objednávkou sa rozumie proces objednávania tovaru, ktorý vzniká zvolením Tovaru, vyplnením potrebných údajov v objednávkovom formulári (napr. množstvo, dodacia adresa) a jeho odoslaním Predávajúcemu prostredníctvom Internetového obchodu.

>

10.) Predávajúci je oprávnený kedykoľvek tieto Obchodné podmienky jednostranne zmeniť. Práva a povinnosti z už uzavretých Kúpnych zmlúv sa však riadia znením Obchodných podmienok platným v okamihu uzavretia Kúpnej zmluvy, prípadné neskoršie zmeny Obchodných podmienok nemajú na už uzavreté Kúpne zmluvy vplyv.

2. Ponuka Tovaru

1.) Tovar vystavený prostredníctvom stránok Internetového obchodu nie je právne záväznou ponukou. Ide len o výzvu Kupujúcim na zaslanie záväzného návrhu na uzavretie Kúpnej zmluvy.

2.) Po kliknutí na ponuku konkrétneho Tovaru uvedenú v Internetovom obchode sa zobrazí jeho popis, presná cena vrátane DPH, informácie o skladovej dostupnosti a spravidla aj fotografie Tovaru. Kúpna cena Tovaru je platná v dobe jeho zobrazenia Kupujúcemu, poprípade k okamihu odoslania Objednávky. Kúpna cena Tovaru podľa Objednávky zostáva platná aj v prípade, že sa po odoslaní Objednávky vyššej kúpnej ceny daného druhu Tovaru zmení. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť predávajúceho uzavrieť Kúpnu zmluvu za individuálne dohodnutých podmienok.

3.) Predávajúci nezaručuje okamžitú dostupnosť Tovaru, ktorý je zverejnený na stránkach Internetového obchodu. Termíny dodania sú upravené v čl. 3.1.1.

3. Priebeh Objednávky

1.) V prípade záujmu o ponúkaný Tovar ho prostredníctvom kliknutia na tlačidlo "DO KOŠÍKA" Kupujúci uloží do virtuálneho nákupného košíka. Do nákupného košíka je možné pred odoslaním objednávky uložiť viac položiek. Po výbere tovaru má Kupujúci možnosť vyplniť ďalšie údaje požadované na vytvorenie Objednávky, najmä vybrať spôsob doručenia Tovaru a platby kúpnej ceny, a zadať svoje identifikačné a kontaktné údaje v rozsahu nevyhnutnom na uzavretie Kúpnej zmluvy. Kupujúci má možnosť pred odoslaním Objednávky zisťovať a odstraňovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát v Objednávke, najmä má možnosť jednotlivé položky z virtuálneho košíka odstraňovať a kontrolovať a meniť údaje uvedené v Objednávke, predovšetkým množstvo a druh Tovaru a kontaktné údaje.

2.) Pred odoslaním objednávky sa Kupujúcemu v súhrne zobrazí vždy Tovar uložený v nákupnom košíku, cena tohto Tovaru vrátane DPH, množstvo jednotlivých položiek (kusov), súčet ceny všetkého Tovaru vr. nákladov na dopravu objednávaného Tovaru a prípadné ďalšie dane a poplatky, pokiaľ majú byť Kupujúcim uhradené.

3.) Odoslanie Objednávky kliknutím na tlačidlo "DOKONČIŤ OBJEDNÁVKU" sa považuje za návrh Kupujúceho na uzavretie Kúpnej zmluvy. Kupujúci súhlasí, že zároveň s týmto krokom dochádza k odoslaniu informácií poskytovateľom služieb monitorovania spokojnosti zákazníkov a to spoločnostiam Seznam, a.s. (Zbozi.sk), Heureka Group a.s. (Heureka.cz) z čoho vyplýva zapojenie Kupujúceho do týchto služieb Monitoringu spokojnosti zákazníka tzn. Kupujúci obdrží jeden email s dotazníkom spokojnosti. Do týchto služieb zasielanými informáciami sú iba email Kupujúceho a Názov kupovaného Tovaru. Iné informácie, predovšetkým osobné informácie ako meno, adresa, telefón alebo hodnota objednávky sa neodosielajú. Zároveň sa týmto Predávajúci zaväzuje, že Kupujúcemu nebude v budúcnosti zasielať žiadne svoje propagačné emaily ako Akčné ponuky, Newslettery a emaily podobného charakteru.

4. Potvrdenie prijatia Objednávky a vznik Kúpnej zmluvy

1.) Ihneď akonáhle Predávajúci obdrží informácie o objednávke je Kupujúci informovaný emailom o prijatí Objednávky do systému Predávajúceho obsahujúcim kompletný súhrn objednávky vr. platobné metódy, celkové ceny, dopravy a objednaného tovaru. Zároveň Kupujúci obdrží SMS o prijatí objednávky Predávajúcim do jeho systému. SMS obsahuje identifikačné číslo Objednávky.

2.) Predávajúci môže požiadať kupujúceho o doplnenie údajov potrebných pre odoslanie Tovaru. Kupujúci má preto povinnosť vyplniť správne predovšetkým emailovú adresu a telefón, na ktorom ste na zastihnutie počas dňa.

3.) Predávajúci týmto vopred vylučuje možnosť prijatia ponuky s dodatkom alebo výhradou. Toto dojednanie je obojstranné, pričom Kúpna zmluva vždy vzniká na základe bezvýhradného prijatia návrhu druhej strany.

4.) Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti na charaktere Objednávky (neobvyklé množstvo Tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) požiadať Kupujúceho o dodatočné potvrdenie Objednávky (napríklad písomne či telefonicky). Ak nepotvrdí Kupujúci Objednávku, môže Predávajúci, požadovať úhradu celej kúpnej ceny ešte pred odoslaním Tovaru Kupujúcemu, inak je Predávajúci oprávnený Kúpnu zmluvu neuzavrieť.

5.) Predávajúci si vyhradzuje právo na opravu ceny tovaru pred odoslaním tovaru, ak zistí, že bol tovar ponúkaný neprirodzene nízku cenu, zavinenú napr chybou výpočtovej techniky. V takom prípade musí zákazníka o správnej cene informovať a ten musí s úpravou ceny súhlasiť. V opačnom prípade nedôjde k uzatvoreniu kúpnej zmluvy a objednávka bude prevádzkovateľom stornovaná.

6.) Predávajúci odošle Kupujúcemu email buď o rozpracovaní Objednávky s uvedením dátumu odoslania alebo priamo o expedícii Objednávky (v prípade okamžitej expedície nedochádza ku kroku rozpracovania Objednávky, ale tovar je expedovaný ihneď) na e-mailovú adresu alebo na telefónne číslo zadanom Kupujúcim a týmto krokom je uzavretá Kúpna zmluva. V prípade, že Kupujúci zadal chybné kontaktné údaje, v dôsledku čoho mu tieto informácie o rozpracovaní alebo expedícii Objednávky nemôžu byť doručené, je predávajúci oprávnený Objednávku stornovať.

5. Aplikácia Obchodných podmienok na podnikateľov, použitie slovenského práva

1.) Kúpna zmluva uzavretá medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa riadi Občianskym zákonníkom. Ak je Kupujúci spotrebiteľom podľa ust. § 622 a § 623 Občianskeho zákonníka, riadi sa Kúpna zmluva popri príslušných ustanoveniach Občianskeho zákonníka upravujúcimi kúpnu zmluvu (§ 2079 a nasl.) rovnako ustanoveniami Občianskeho zákonníka o predaji tovaru v obchode (§ 2158). ) a všeobecnou úpravou spotrebiteľských zmlúv (§ 1810 a nasl.).

2.) Ak je Kupujúci podnikateľom v zmysle ust. § 420 – 421 Občianskeho zákonníka, použijú sa príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka. Ustanovenia o záväzkoch zo zmlúv uzatváraných so spotrebiteľom (§ 1810 a nasl.) ani ustanovenia o predaji tovaru v obchode (§ 2158 a nasl.) sa na vzťah medzi Predávajúcim a Kupujúcim - podnikateľom neužijú a vybrané práva a povinnosti v určitých oblastiach, napr. zodpovednosť za vady, záruky za akosť či náhrada škody, môžu byť v Obchodných podmienkach dohodnuté odchylne od príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka, ak nejde o ustanovenie kogentnej povahy, ktoré nepripúšťa odchylnú dohodu zmluvných strán.

3.) Ak nie je ďalej v týchto Obchodných podmienkach uvedené, že sa určitý článok alebo skupina článkov Obchodných podmienok použije iba pre Kupujúceho – spotrebiteľa alebo naopak pre Kupujúceho – podnikateľa, použijú sa tieto Obchodné podmienky na všetky Kúpne zmluvy bez ohľadu na to, či je Kupujúcim spotrebiteľ alebo podnikateľ.

4.) Pre vzťahy z Kúpnej zmluvy sa použije slovenské právo. Kúpnu zmluvu je možné uzavrieť v slovenskom jazyku. Kupujúci je oprávnený zadať údaje v rámci Objednávky aj v inom ako slovenskom jazyku, pokiaľ je tento pre Predávajúceho zrozumiteľný (jazyk slovenský alebo anglický).

6. Cena a platobné podmienky

1.) Kupujúci je povinný riadne a včas zaplatiť koncovú cenu objednávky spôsobom vybraným Kupujúcim v priebehu Objednávky. O tomto spôsobe je Kupujúci informovaný emailom po odoslaní Objednávky.

2.) Koncová cena Objednávky je cena za Tovar, náklady na dopravu a prípadne ceny za dobierku a je uvedená na Internetovom obchode v poslednom kroku Objednávky (Súhrn objednávky) pred odoslaním Objednávky Kupujúcim. Koncová kúpna cena je uvedená vrátane DPH, vr. poplatkov za dopravu. O koncovej cene je Kupujúci informovaný aj emailom po odoslaní Objednávky.

3. Prehľad možných spôsobov úhrad tovaru a ich ceny:
- na dobierku (príplatok 1,- EUR), bankovým prevodom (bez príplatku), platba kartou cez službu GoPay (bez príplatku), hotovosť (iba pri odbere tovaru na výdajnom mieste Predávajúceho)

4) Faktúra na Koncovú cenu vystavená Predávajúcim je zaslaná kupujúcemu spolu s Tovarom, slúži zároveň aj ako daňový doklad, plus dodací list.

7. Storno Objednávky

1.) Storno Objednávky zo strany kupujúceho - Kupujúci má právo stornovať Objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred odoslaním Tovaru. O odoslaní Tovaru je Kupujúci informovaný emailom a zároveň SMS od Predávajúceho. Po odoslaní je možné Objednávku stornovať iba v prípade, že Predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania. Objednávku môže Kupujúci stornovať e-mailom odoslaným na emailovú adresu otázky(zavináč)shoptime.sk, alebo telefonicky na čísle +420 558 650 417.

2.) Storno Objednávky zo strany Predávajúceho - Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť Objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
- Objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na e-maily atď.)
- V prípade, že Kupujúci si zvolil ako platbu za Tovar "Vopred na účet bankovým prevodom" alebo "Online platebu kartou" a zároveň táto platba nebola uskutočnená.
- Tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude bezodkladne kontaktovať Kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú čiastku koncovej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v lehote 15-tich kalendárnych dní.

8. Dodanie tovaru

1.) Spôsob a miesto dodania Tovaru je určené Kupujúcim v Objednávke. Predávajúci splní povinnosť dodať Tovar jeho odoslaním na adresu uvedenú Kupujúcim v Objednávke, v prípade osobného odberu potom odovzdaním Tovaru na dohodnutom odbernom mieste.

2. Prehľad ponúkaných spôsobov doručenia tovaru a ich ceny:
Zásielkovňa (dostupné iba pre menšie zásielky) - 5,- EUR
Prepravná služba PPL doručenie na adresu - 6,- EUR
Prepravná služba SPS doručenie na adresu - 6,- EUR
Prepravná služba GLS doručenie na adresu - 6,- EUR
Prepravná služba TOPTRANS doručenie na adresu (nadrozmerná zásielka) - 10,- EUR
Presná ponuka možnosti prepravy sa zobrazuje Kupujúcemu pred dokončením Objednávky a to na základe rozmeru Tovaru, ktorý má vložený v Košíku.

3.) Cena dopravného za vybraný spôsob dodania Tovaru je Kupujúcemu oznámená v rámci vytvárania Objednávky, a pripočítaná ku kúpnej cene Tovaru a je týmto súčasťou Koncovej ceny Objednávky

4.) Spoločne s Tovarom Predávajúci odošle Kupujúcemu taktiež daňový doklad k Tovaru.

5.) Predávajúci odovzdá Tovar z Objednávky, u ktorého uviedol na internetovom obchode dostupnosť "SKLADOM", na prepravu od 1 do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Kúpnej zmluvy.

6.) Pokiaľ platí Kupujúci koncovú cenu prevodom na účet, odošle Predávajúci Tovar až po pripísaní platby na jeho účet. Pokiaľ neuvedie Kupujúci variabilný symbol (priradené číslo Objednávky), príp. pokiaľ uvedie variabilný symbol chybne, môže sa termín dodania primerane predĺžiť o čas potrebný na identifikáciu platby Kupujúceho v rámci výpisu z bankového účtu Predávajúceho.

7.) Predávajúci nenesie zodpovednosť za dôsledky spôsobené oneskorením doručenia alebo stratou zásielky zavinených prepravcom alebo nepredvídateľnou a neprekonateľnou prekážkou, ktorá spadá pod prípad zásahu vyššej moci.

8.) V prípade neobdržania zásielky v stanovenej lehote je začaté vyšetrovanie na strane prepravcu, ktoré môže trvať niekoľko dní. Počas tejto lehoty nie je možné vykonať žiadnu peňažnú náhradu alebo zásielku znovu zaslať.

9.) Vlastnícke právo k Tovaru prechádza na Kupujúceho jeho odovzdaním Kupujúcemu (ak bola kúpna cena zaplatená), inak úplným zaplatením kúpnej ceny.

10.) Nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na Kupujúceho okamihom, kedy Predávajúci odovzdá Tovar dopravcovi za účelom prepravy Tovaru do miesta určeného v Kúpnej zmluve. Ak nie je Tovar zaslaný prostredníctvom dopravcu, použijú sa príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka o prechode nebezpečenstva škody na veci jej odovzdaním Kupujúcemu (§ 2121 a nasl.).

11.) Kupujúci je povinný prezrieť tovar a ešte pred jeho prevzatím od dopravcu skontrolovať, či zásielka nenesie známky poškodenia spôsobeného pri preprave (najmä či nie je roztrhnutý alebo poškodený balík alebo originálny obal tovaru, pokiaľ je to zistiteľné). V prípade poškodenia zásielky viditeľného pri samotnom odovzdaní je Kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru v zásielke ao prípadnom poškodení tovaru počas prepravy je povinný vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu, prípadne je možné poškodenie oznámiť dopravcovi prostredníctvom jeho najbližšieho depa najneskôr do 3 dní od prevzatia zásielky, alebo poškodenie oznámiť Predávajúcemu a to emailom (reklamácia (zavináč)shoptime.cz) alebo telefonicky.

12.) Bez ohľadu na to, či zásielka javí známky poškodenia alebo nie, je Kupujúci vždy povinný bez zbytočného odkladu po prevzatí zásielky prezrieť Tovar a prípadné vady reklamovať u Predávajúceho bezodkladne po ich zistení a to emailom (reklamácia(zavináč)shoptime .sk) alebo telefonicky.

13.) Kupujúci je povinný informovať Predávajúceho o poškodení Tovaru spôsobeného pri jeho preprave aj v prípade, že Tovar z tohto dôvodu od dopravcu neprevezme. V prípade, že Kupujúci nespíše reklamačný protokol alebo obdobný záznam o poškodení zásielky s dopravcom, nemôže predávajúci brať na poškodenie ohľad (pozri čl. 8.10.).

9. Reklamácia dodaného Tovaru ihneď po doručení

1.) Kupujúci je povinný Tovar po jeho prevzatí ihneď prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia a postupovať podľa bodu 8.12.

2.) V prípade že doručený Tovar nezodpovedá objednávke je Kupujúci povinný vykonať fotodokumentáciu Tovaru a o tejto skutočnosti informovať Predávajúceho emailom (reklamácia(zavináč)shoptime.sk) alebo telefonicky. Predávajúci má povinnosť vyšetriť túto chybu, porovnať s vlastnými videozáznamami na expedičnom sklade a oboznámiť s riešením situácie Kupujúceho.

10. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy Kupujúcim spotrebiteľom

1.) Kupujúci - spotrebiteľ má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie do 14 dní od prevzatia Tovaru Kupujúcim alebo ním určenou treťou osobou (inou ako dopravcom).

2.) V prípade odstúpenia je Kupujúci povinný vrátiť Predávajúcemu Tovar so všetkým príslušenstvom as kompletnými dokladmi (doklad o kúpe, návod, záručný list) na adresu prevádzky: ZH Verron, s.r.o. Hlavné 599, 739 11 Frýdlant nad Ostravicí, Česká republika. Na dodržanie lehoty na odstúpenie postačuje preukázateľne odoslať odstúpenie pred uplynutím príslušnej lehoty Predávajúcemu viď bod 10.3.

3.) Odporúčaným spôsobom odstúpenia od kúpnej zmluvy je písomné odstúpenie, ktorého predvyplnený formulár je možné stiahnuť na adrese https:// www.shoptime.sk/dokumenty/vratenie_tovaru.pdf. Tento formulár je možné zaslať spoločne s tovarom, na adresu ZH Verron, s.r.o. Post Box č. 26 023 22 Klokočov pri Čadci alebo priamo na adresu prevádzky ZH Verron, s.r.o. Hlavné 599, 739 11 Frýdlant nad Ostravicí, Česká republika. Formulár je možné zaslať aj vopred na emailovú adresu otázky (zavináč) shoptime.cz. Kupujúci však môže využiť akýkoľvek dokument, ktorý by mal obsahovať vždy meno a priezvisko, číslo Objednávky a dátum odoslania Objednávky (dátum nákupu) a číslo bankového účtu na vrátenie peňazí.

4.) V prípade, že Kupujúci odošle Odstúpenie od zmluvy bez vráteného tovaru je Kupujúci je povinný Tovar odoslať Predávajúcemu do 14 dní odo dňa, keď odstúpenie odoslal Predávajúcemu.

5.) Tovar, vrátený Kupujúcim v dôsledku odstúpenia od Kúpnej zmluvy, predávajúci prijíma len na adrese prevádzky uvedenej v bode 10.3. Tovar nemožno vracať jeho zaslaním na dobierku, také zásielky nie sú Predávajúcim preberané a Predávajúci nenesie zodpovednosť za ich stratu, zničenie alebo poškodenie.

6.) Náklady na vrátenie tovaru platí Kupujúci, a to aj v prípade, že tento Tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou cestou.

7.) Kupujúci nezodpovedá v súvislosti s odstúpením od Kúpnej zmluvy za zníženie hodnoty Tovaru v dôsledku nakladania s týmto Tovarom spôsobom, ktorý je potrebný na zoznámenie sa s povahou a vlastnosťami Tovaru. Avšak v prípade, že pred odoslaním Tovaru Predávajúcemu dôjde k poškodeniu, opotrebeniu napr. v dôsledku montáže Tovaru na vozidlo, zodpovedá Kupujúci Predávajúcemu za škodu týmto spôsobenú, najviac však do výšky ceny Tovaru. Predávajúci je v takom prípade oprávnený započítať svoj nárok na náhradu škody na nárok Kupujúceho na vrátenie ceny Tovaru. Za poškodenie Tovaru nie je považované poškodenie pôvodného obalu, vzniknuté v dôsledku vybalenia Tovaru.

8.) Pokiaľ odstúpi Kupujúci od Kúpnej zmluvy oprávnene, je predávajúci povinný najneskôr do 14 dní od doručenia odstúpenia vrátiť Kupujúcemu kúpnu cenu vrátane už uhradených nákladov na dopravu Tovaru zodpovedajúcich najlacnejšiemu spôsobu dodania Tovaru ponúkaného Predávajúcim.

9.) Predávajúci však bez ohľadu na lehotu uvedenú v článku. 10.4. nie je povinný zaslať peňažné prostriedky Kupujúcemu skôr, ako mu Kupujúci doručí Tovar na adresu podľa čl. 10.2, príp. než mu Kupujúci preukáže, že Tovar Predávajúcemu odoslal.

10.) Ak odstúpi Kupujúci od Kúpnej zmluvy v rozpore s čl. 10.2 alebo s čl. 10.3. tj zašle späť Predávajúcemu bez platného odstúpenia od kúpnej zmluvy, oznámi mu predávajúci, že platnosť odstúpenia neuznal a zašle Tovar späť na náklady Kupujúceho.

11. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy Kupujúcim podnikateľom

1.) Kupujúci – podnikateľ je oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy pre jej podstatné porušenie Predávajúcim, najmä ak bude Predávajúci v omeškaní s dodaním Tovaru dlhším 14 dní.

2.) Odstúpenie musí byť vykonané písomne, v odstúpení Kupujúci uvedie číslo objednávky (uvedené v potvrdení prijatia objednávky) a dátum nákupu.

3.) V prípade platného odstúpenia od Kúpnej zmluvy je Predávajúci povinný vrátiť Kupujúcemu kúpnu cenu, ak bola už do odstúpenia uhradená, a to bezhotovostne na účet Kupujúceho, z ktorého bola kúpna cena uhradená.

12. Práva z chybného plnenia a záruka za akosť pre Kupujúcich – spotrebiteľov

1.) Kupujúci - Spotrebiteľ je oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne pri Tovare v dobe 24 (dvadsiatich štyroch) mesiacov od jeho prevzatia.

13. Práva z chybného plnenia a záruka za akosť pre Kupujúcich – podnikateľov

1.) Ak je na stránkach Internetového obchodu uvedená dĺžka záručnej doby, je táto záručná doba určená iba pre Kupujúcich – spotrebiteľov, nie pre Kupujúcich – podnikateľov. Na dotaz Kupujúceho – podnikateľa oznámi Predávajúci dĺžku záručnej doby vzťahujúcej sa ku konkrétnemu tovaru ešte pred uzavretím Kúpnej zmluvy.

14. Zodpovednosť za chyby

1. Predávajúci zodpovedá Kupujúcemu za to, že Tovar nemá pri prevzatí vady. Najmä Predávajúci zodpovedá Kupujúcemu, že v čase, keď Kupujúci Tovar prevzal:

a) má Tovar vlastnosti, ktoré Predávajúci uvádzal výslovne na stránkach Internetového obchodu (obvykle v popise Tovaru) a ktoré je uvedené v Kúpnej zmluve popr. v Objednávke, a ak chýba dojednanie, také vlastnosti, ktoré Predávajúci alebo výrobca Tovar opísal alebo ktoré Kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy nimi vykonávanej

b) sa Tovar hodí na účel, ktorý na jej použitie Predávajúci na stránkach Internetového obchodu (obvykle v popise Tovaru) uvádza alebo na ktorý sa vec tohto druhu obvykle používa

c) Tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.

2.) Ak sa prejaví vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že vec bola chybná už pri prevzatí.

3.) Záruka za akosť sa nevzťahuje, dojednania článku 12.1. sa nepoužijú a Predávajúci nezodpovedá

  • a) za opotrebenie Tovaru spôsobeného jeho obvyklým užívaním
  • b) za vady vzniknuté nevhodným používaním Tovaru, ak to viedlo k jeho poškodeniu
  • c) za vady vzniknuté nedodržaním pokynov uvedených výrobcom či distribútorom v dokumentácii k Tovaru
  • d) za chyby spojené s príslušenstvom
  • e) za vady zavinené zásahom opravára, mechanika
  • f) za chyby spojené s akoukoľvek vonkajšou príčinou (napríklad nárazom ...)

    15. Reklamácia Tovar v záručnej dobe

    1.) Kupujúci je povinný reklamovať (oznámiť) vady Tovaru a to nasledovne:

  • a) ideálne stiahnuť a vyplniť formulár z adresy https://www.shoptime.sk/dokumenty/reklamacni_protokol.pdf
  • b) zaslať alebo osobne doručiť vyššie formulár z bodu a) alebo vlastný reklamačný list spoločne s reklamovaným Tovarom na adresu na adresu: ZH Verron, s.r.o. Post Box č. 26 023 22 Klokočov pri Čadci alebo priamo na adresu prevádzky ZH Verron, s.r.o. Hlavné 599, 739 11 Frýdlant nad Ostravicí, Česká republika.
  • c) ideálne pripojiť doklad o montáži, protokol zo servisu

    2.) Predávajúci je povinný upovedomiť Kupujúceho o výsledku reklamácie najneskôr 30 dní od prijatia Tovaru do reklamácie

    16. Nároky Kupujúceho – spotrebiteľa z vád Tovaru

    1.) Nároky uvedené v tomto článku 16 vzťahujú len na Kupujúcich – spotrebiteľov. Práva a povinnosti Kupujúceho a Predávajúceho ohľadom práv z chybného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými predpismi (najmä ustanoveniami § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka.

    2.) Za vadu Tovaru sa považuje aj dodanie Tovaru, ktoré nemá ktorúkoľvek z požadovaných vlastností uvedených v čl. 14.1.

    3.) Ak to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané, môže Kupujúci požadovať dodanie nového Tovaru bez vád, avšak ak sa týka vada len súčasti Tovaru, môže Kupujúci požadovať len výmenu súčasti. Ak nie je takýto postup možný, môže Kupujúci od Kúpnej zmluvy odstúpiť. Právo na dodanie nového Tovaru, alebo výmenu súčasti má Kupujúci aj v prípade odstrániteľnej vady, pokiaľ nemôže Tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade má Kupujúci aj právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť.

    4.) Ak ide o takú vadu Tovaru, ktorého výmena za nový Tovar by bola vzhľadom na povahu vady neúmerná (najmä ak je možné vadu odstrániť bez zbytočného odkladu), má Kupujúci právo iba na bezplatné odstránenie vady, ktoré zaistí Predávajúci .

    5.) Ak Kupujúci neodstúpi od Kúpnej zmluvy alebo ak neuplatní právo na dodanie nového Tovaru bez vád či na výmenu súčasti Tovaru (čl. 5.5.3) alebo na bezplatnú opravu Tovaru (čl. 5.5.4), môže požadovať primeranú zľavu. Kupujúci má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu Predávajúci nemôže dodať nový Tovar bez vád, vymeniť jeho súčasť alebo Tovar opraviť, ako aj v prípade, že Predávajúci nezjedná nápravu v primeranom čase alebo že by zjednanie nápravy Kupujúcemu pôsobilo značné ťažkosti. /p>

    6.) Právo z vadného plnenia Kupujúcemu nepatrí, pokiaľ Kupujúci pred prevzatím Tovaru vedel, že má vadu (napr. ak to bolo výslovne a zrozumiteľne uvedené v popise Tovaru v Kúpnej zmluve, príp. tiež na stránkach Internetového obchodu), alebo Kupujúci vadu sám spôsobil.

    17. Ochrana osobných údajov - GDPR

    1.) Správcom osobných údajov je Predávajúci - spoločnosť ZH Verron, s.r.o. (ďalej len: „Správca“), kontaktné informácie na stprávcu sú uvedené v čl. 1.3. a 1.4.

    2.) Správca sa zaväzuje, že koná v zmysle článku 13 ods. 1 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679, tzv. Všeobecného nariadenia o ochrane osobných údajov (ďalej len „Nariadenie“) s osobnými údajmi Kupujúceho, ktorý správcovi poskytol svoje osobné údaje za účelom uzavretia a plnenia príslušnej kúpnej zmluvy.

    3.) Osobné údaje znamenajú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo alebo nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokačné údaje, sieťový identifikátor alebo na jeden alebo viac zvláštnych prvkov fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kultúrne alebo spoločenské identity tejto fyzickej osoby.

    4.) Správca nemenoval splnomocnených osôb na ochranu osobných údajov.

    5.) Správca spracováva tieto osobné údaje: meno a priezvisko, adresa, e-mail, telefónne číslo, číslo účtu (v prípade odstúpenia od zmluvy, reklamácie, preplatku) u Kupujúceho - podnikateľa ďalej IČO a DIČ, adresu podnikania alebo sídla spoločnosti.

    6.) Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je plnenie zmluvy uzavretej medzi Kupujúcim a Predávajúcim podľa čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenie,

    7.) Účelom spracovania osobných údajov je v rozsahu právneho základu podľa článku 6 ods. 1 písm. b) Nariadenie: o vybavení Vašej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich z Kúpnej zmluvy medzi Kupujúcim a Predávajúcim; pri objednávke sú vyžadované osobné údaje, ktoré sú nutné pre úspešné vybavenie objednávky (meno a adresa, kontakt), poskytnutie osobných údajov je nutnou požiadavkou pre uzatvorenie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné Kúpnu zmluvu uzavrieť alebo ju zo strany správcu plniť

    8.) Správca uchováva osobné údaje po dobu nevyhnutnú na výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a správcom a uplatňovanie nárokov z týchto zmluvných vzťahov. Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov správca osobné údaje vymaže zo všetkých úložísk, ak nie je právnymi predpismi stanovená povinnosť archivácie dokumentov obsahujúcich osobné údaje po dlhšiu dobu (najmä podľa českého zák. č. 563/1991 Zb. o účtovníctve alebo českého zák. č. 235/2004 Zb. o dani z pridanej hodnoty.

    9.) Príjemcami osobných údajov sú: účtovná firma Dakopo, s.r.o., PPL CZ s.r.o., GLS s.r.o., Zásielkovňa s.r.o., Heureka Group a.s. – zasielanie dotazníka spokojnosti (len email), Zoznam a.s. – zasielanie dotazníka spokojnosti (iba email)

    10.) Správca nemá v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EÚ) alebo medzinárodnej organizácii.

    11.) Správca vyhlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné opatrenia na zabezpečenie osobných údajov. Správca je oprávnený spracovávať vaše osobné údaje manuálne alebo automatizovane prostredníctvom svojich oprávnených zamestnancov alebo prostredníctvom spracovateľa, nachádzajúceho sa v postavení spracovateľa osobných údajov. Osobné údaje sú spracovávané vo forme elektronických databáz na zabezpečených dátových úložiskách správcu alebo jeho zmluvných partnerov v postavení spracovateľov osobných údajov.

    12.) Správca prijal technické opatrenia na zabezpečenie dátových úložísk a úložísk osobných údajov. Správca aj spracovateľ zabezpečujú spracovávané osobné údaje pomocou organizačných, fyzických a softvérových prostriedkov zabezpečenia, najmä prostredníctvom nastavenia prístupových práv zamestnancov k príslušným informačným systémom, fyzickým zabezpečením priestorov a dátových nosičov a prostriedky softvérovej ochrany pred neoprávneným prístupom k dátam prostredníctvom siete internet.

    13.) Správca vyhlasuje, že k osobným údajom majú prístup iba ním poverené osoby.

    14.) Odoslaním objednávky z internetového objednávkového formulára Kupujúci potvrdzuje, že je oboznámený/á s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu ich prijíma.

    18. Záverečné ustanovenia

    1.) V prípade, že by niektoré ustanovenia týchto Obchodných podmienok z akýchkoľvek dôvodov neplatné alebo neúčinné, nespôsobuje táto skutočnosť neplatnosť alebo neúčinnosť ostatných častí Obchodných podmienok alebo Kúpnej zmluvy.

    2.) Toto znenie Obchodných podmienok je účinné od 1.7.2021

    3.) Obchodné podmienky platia v tom rozsahu a znení, v ktorom sú uvedené na Internetovom obchode Predávajúceho v deň odoslania Objednávky Kupujúcim.